tisdag 30 mars 2010

Laddar inför kvällen!!


Idag ska spelas Kent på hög volym och jag laddar inför kvällens konsert i Örebro. Sophie och jag ska dit! och för mig är det rätt stort, har aldrig varit på riktig konsert faktiskt, ska bli kul och jag är riktigt förväntansfull!
Låtar jag ser fram emot är nog mest från det nyaste albumet:
Hjärta, Svarta linjer, Idioter och vals för satan (din vän pessimisten).

Annars idag? Har målat kökssoffan en sista gång. Justja, det har jag nog inte skrivit här. Jag fick en tidig födelsedagspresent av min mammi i helgen; en kökssoffa! Så himla fin!
Jag har även tagit en morgonpromenad, har faktiskt kommit igång bra med mina promenader, det är lagomt kallt/varm ute på morgonen, skönt! Ska nu ta en dusch och fortsätta dagen tillsammans med Kents underbara musik! Ha en jätte bra dag, det ska jag ha! :)

1 kommentar:

  1. Jo exakt det var precis den jag menade :D Den gillade jag väääldigt mycket ^^ Hoppas konserten är bra i kväll nu, men jag kan inte tänka mig något annat ^^ Du får ha en jättebra dag!! :)

    SvaraRadera