tisdag 19 januari 2010

Det nya årets start

Godmiddag alla!! Jag har hela dagen för mig själv idag, Micke är i Sunne och fotar. Han har varit hemma rätt så mycket så det känns lite konstigt att vara ensam hemma, förr var det inget ovanligt. Jag satt jämt hemma ensam , det var inte direkt något positivt då. Jag har gått runt och pysslat lite hemma och spelar New moon soundtrack nästintill på högsta nivå, underbar musik!! Jag väntar även spänt på Eclipse trailern som ska komma när som helst, trodde den skulle ha kommit på Golden globe som var häromdagen men icke. Vi får helt enkelt vänta ett tag till ;) Jag fick ju som sagt tidigare twilight - saga på ljudböcker i julklapp. Har lyssnat på tre och en halv, det går fort!! Jag slår vad om att jag kommer lyssna på alla igen när den fjärde är slut! beroende framkallande böcker... :)
Igår var kom sophie till mig. Vi tog en kaffe på esperesso house och åkte sedan vidare till universitetet. Jag skulle ha ett par böcker och sedan åkte vi hem till Jessica, det var väldigt kul och mysigt! Tjejkväll måste planeras in här inom en snar framtid.
En ny termin på skolan har börjat, jag har godkänt i alla kurserna från första terminen, underbart! Nu börjar kurserna: statsvetenskap och folkhälsa utifrån kön och ålder.. på distans. På universitetet i karlstad ska jag läsa Perspektiv på psykiskt lidande!! Det verkar väldigt intressant. Tre kurser nu till våren blir spännande och se hur det går:)
Dags att fräscha till sig lite och kanske fixa lite lunch och sen läsa lite i kurslitteraturen!!
Kram !!!!

3 kommentarer:

  1. Nu har jag snart läst ut den tredje boken! Jag kan inte sluta läsa så det dröjer nog inte innan jag är färdig med den sista. Är så nyfiken på hur det slutar... Tack för att jag fick låna böckerna av dig!

    SvaraRadera
  2. Ohhh!!! Va kul! Vilken tycker du är bäst?? Jag akn inte bestämma mig ja ;)

    SvaraRadera