fredag 1 januari 2010

Gott nytt år!!

(Nyårsdukningen)


GOTT NYTT ÅR! Jag hann inte skriva igår. Igår var det en otroligt stressig dag: jobbade 11-17.00 och sedan hem och duscha göra sig i ordning, fixa allt innan gästerna kom och även hinna ringa till alla nära och kära. Det var god mat och trevligt sällskap igår. Micke gjorde faktiskt mycket under dagen men jag kände mig stressad hela dagen ändå tills jag kom hem. Dessutom var det jätte mycket folk på maxi igår, en fråga: vem storhandlar på nyårsafton? uppenbarligen många i kristinehamn.
Idag är jag ledig och jag ska bara ta det lugnt och göra det jag själv vill göra. Nu ligger jag med en kopp kaffe i soffan och äter noblesse choklad och väntar på att filmen ska buffra klart så jag kan se New moon i eftermiddag under en filt. Vi ska snart gå till netto och handla lite till tacosen ikväll. Men det är nog det mest ansträngande jag ska utföra idag... Ha en mysig dag allesammans!!! I morgon tar jag nya tag igen och ska upp tidigt och jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar