tisdag 12 januari 2010

En vacker vinterdag

Hallå där!! Jag var uppe med tuppen i morse, jag var tvungen att plugga ordentligt innan jag beger mig till kristinehamn över dagen. Bilen funkar igen, konstigt? Ena stunden funkar den inte och andra stunden funkar den, jag kan inte direkt säga att jag litar jätte mycket på den, jag blir glad så fort den startar och hoppas bara på att den ska göra det nästa gång också. Fy tusan för att ha en bil man inte litar på. Min tenta är klar, lite finslipningar som behövs bara. Jag satt även och skrev kommentarer på en annan elevs arbete som vi ska göra innan den 14 /1. Skönt att ha det klart!

Jag ska till kristineham idag, jag ska träffa Sophie halv tre och sabina runt sju - tiden. Mina två favoriter på en o samma dag :) Det ska bli trevligt att träffa dom båda för det var ett tag sen sist med båda.
Det är så himla mysigt när julen drar igång men det är väldigt skönt när det är över också, kul att byta ut julsakerna till fina lampor och ljusstakar.
Nog pladdrat från mig, jag ska laga lite lunch nu och sedan plugga lite och sedan åka till kristinehamn, ha en fin vinterdag!

3 kommentarer:

  1. Skönt för dig att tentan är klar gumman :) Hoppas du har haft en bra dag i Kristinehamn & att bilen startade när du skulle hem också ;) ses nån dag snart? <3

    SvaraRadera
  2. Absolut, det skulle vara jättekul om ni kunde göra det! =) Vet inte om jag kanske åker upp till Sthlm någon dag nästa & vilken dag det blir isåfall, men jag säger till när jag vet & är ja hemma i början på veckan är ni mer än välkomna :D

    SvaraRadera
  3. du är min favvo. <3 hoppas vi ses snart igen. ha det bäst ! PUSS

    SvaraRadera