onsdag 27 januari 2010

Snöiga tider

Hej på er! Nu var det några dagar sedan igen. Jag pluggar och pluggar, den nya kursen är så bra! Helt rätt! För er som inte vet pluggar jag nu: Statsvetenskap och folkhälsa utifrån kön och ålder på distans. Plus perspektiv på psykiskt lidande och återhämtning på kvällstid på universitet i Karlstad. Var på universitetet igår för en introduktion på kursen, helt underbar! Jag kommer få ut mycket av den och den gav redan på första kvällen mycket kunskap och givande diskussioner, kul!
Idag ska jag bara sitta id datorn och skriva på en uppgift som helst ska vara klar innan helgen. Det går relativt bra faktiskt, har kommit igång och har en liten paus nu:)
I söndags var jag och micke i vålberg hos svärföräldrarna och jag fick receptet på drömrulltårta, glutenfri såklart och den är så himla god. Jag funderar på om jag kanske ska göra en sån idag när jag bara är hemma. Micke kommer hem senare någon gång, han är och fotar möbler någonstans ner mot åmålhållet....

Jag har lyssnat klart på mina twilightböcker, va bra de är! Jag börjar nog om från början nu tror jag. Det går inte att slita sig från dom!! :) Jag har ju lyckats få in fler som tycker samma som jag ;) Det var ett stort samtalsämne vid fikan igår med min vän sophie. Hon är underbar!! En twilightkväll är även inplanerad, självklart den dagen då new moon kommer ut på dvd! Kommer bli super.

Dags att plugga vidare så jag blir klar någon gång:)
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar