torsdag 25 februari 2010

Bokrea!!!!



Hej!!!
Vem älskar inte bokrea??!!!!! Jag älskar! Det gjorde jag inte för några år sedan men har nu funnit kärleken till böcker.. hihi. Jag åkte in till stan runt tio-tiden och gick inne på bokrean. Köpte Morbergs bok för småpengar. Han är min favoritkock och boken var så himla fin så den är jag nöjd med. Väldigt fina bilder och en så fin bok!!

Jag köpte även presenter till micke som fyller 22 år i morgon. Kul med kalas!!! Älskar kalas och födelsedagar. Vi får hoppas att han blir nöjd. God middag blir det självklart också!


Nu ska jag plugga lite sen blir det middag och handling med Micke... :) Ikväll ska jag på afro. Skönt att få igång träningen efter förkylningen. Aerobic börjad ejag med igår och vi får se om jag kanske fortsätter med det varje onsdag :) Vilket fall som helst, ha en trevlig helg alla!!!

1 kommentar:

  1. Åh, Per Morberg är så bra! Allt han gör ser fantastiskt gott ut och han är alltid i en sådan fin miljö. Det är samma med Leila! Älskar båda :D
    Fast Per är lite små äcklig som svettas i maten och geggar med fingrarna i maten och sedan kletar i håret. Höll på att smälla av här om dagen när han torkade skeden med handduken han torkade svetten med. Hahaha! PS. Din blogg är jätte mysig!

    SvaraRadera