torsdag 23 juni 2011

Även den mest tålmodiga kan ibland....


"I know I might come off as negative
I be looking for labels, I ain't looking for love
Relationships are often so hard to tame
A Prada dress has never broken my heart before
And, ballin's something that I'm fed up with
I'mma do the damn thing, watch me do the damn thing
Cause I know that my credit card will help me put out the flames
I'm guessing Supercalifragi-sexy, nothing to be playing with
I love him, hate him, kiss him, diss him, tryna to walk a mile in my kicks"

Har verkligen fått låten på hjärnan den här veckan. I just love it!!
Idag har jag försökt stilla mitt något negativa humör med att köpa nya träningskläder, jag kom hem tomhänt, utan träningskläder dock med en ny klänning. Irriterande när man letar efter en specifik sak och inte hittar det.
Har precis ätit lunch och dricker nu kaffe. Huvudvärken vill inte riktigt släppa trots tablett och kaffe. Tröttsamt. Idag är stubinen rätt kort... Inte ofta det är så faktiskt. Jag är annars den mest tålmodiga jag vet om och är inte lättirriterad, men idag så nådde även irritationen mig. Man kanske inte kan vara powerwoman jämt.

Ska ta och dricka tre koppar till och sura för mig själv. Inget plugg idag, det har jag inte tålamod till idag. Imorgon är det midsommar, trevlig sådan till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar