fredag 17 juni 2011

Hem ljuva hem


Godmorgon.
Vaknade sent idag, eller ja, det kändes sent vid nio då Micke var uppe redan vid fem och Saga vid sex. Saga höll mig vaken i en timme och sedan fick äntligen somna om så jag var trött i morse. Tänk va trött man blir av att bara vakna en timme under morgonen för att sedan somna om. Natten var rätt orolig i övrigt, det regnade mycket, fönstret var öppet och det smattrade på rätt bra. Så det blev en orolig natts sömn och konstiga drömmar. Har nu slängt i mig frukosten, det hemmabakade brödet går igår satt perfekt och det var mumsigt. Innehåller; grov glutenfri mjölmix, jäst, aprikoser, olivolja, linfrön, solrosfrö och glutenfri musli (utan socker!). Jag hoppas det är någorlunda nyttigt i allafall.

Idag regnar det som tusan. Ska hålla mig inne, ska städa hade jag tänkt mig då vårt hem ser ut som jag vet inte vad av allt damm. Ska bli skönt att bara vara hemma!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar