torsdag 9 juni 2011

Lite ångest


Hallå!
Jag måste säga att jag är lite nervig inför kvällens tatuering. Uuuuhh. Gillar inte riktigt känslan av att det känns som att bli bränd men tänk så snyggt det blir efteråt. Tänk att jag vill utsätta mig för detta, hur knasigt som helst. Men hur snyggt är det inte med tatueringar ?? I love it.

Började dagen med en dusch och vid ett ska jag till läkaren för återbesök. Undrar vad som kommer att sägas? Jag tycker att det har känts lite bättre med magen nu när jag har börjat äta mer och nyttigare, men skulle gärna vilja ha lite rådgivning i kost och så. En dietist, maybe?

Ska hänga tvätt, vänta på mitt resultat på salstentan, lyssna på några föreläsningar och sedan tatuera mig... (uuuuuuhhhhh). Det blir nog en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar