söndag 5 juni 2011

Sommardag nr 3

Tjuhuuuu! Sommarglädje minsann, värmen är här, blommorna fixas, kryddorna inköpta, sommarkläderna på och solglajjerna passar finfint i år med.
Jag blir alltid lite nostalgisk när det blir sommar och tänker tillbaka på föregående år. Som förra sommaren; sommarkurs, mycket jobb, mycket twilight och Eclipse och Twilight eventet i stockholm var höjdpunkten, resa till Göteborg, Liseberg, många grillkvällar och många kvällar ute på uteservering. Jag gillar nästan vår balkong mer än uteserveringarna i stan, även om det kan vara mysigt det med så är det något visst med vår balkong i kvällssolen, gratis också ;)Jag funderar över hur det ska bli den här sommaren, jag ska plugga två kurser i sommar så vet inte hur mycket jobb jag kommer hinna med (det blir inte som förra när jag var ledig typ 4 dagar i Juli).
Ikväll kommer sofia och erik över på grillning, ska bli gött det! grilla är aldrig fel. Ska snart möta upp Micke som har jobbat hela förmiddagen, stackarn. Vi ska kolla på lite grejer till balkongen.

Ha en fortsatt fin sommardag i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar