onsdag 8 juni 2011

satc - kväll

Hot hot hot idag. Dagen började med blixtrar och dunder, Saga var lite orolig. Det brukar hon inte vara, dock har åskan aldrig varit så nära som den var idag. Till och med jag tyckte att det var lite otäckt när soffan vibrerade idag.
På eftermiddagen blev det strålande solsken. Drog in till stan och gjorde lite fynd. Tog en promenad med Kita i skogen eftersom vi vaktar henne idag då mor är på kalas.

Har även försökt vara lite duktig, lyssnat på föreläsning och antecknat en del. Men det blir jobbigt när det är varmt.

I morgon drar jag över till Erik på kasernhöjden och tatuerar mig lite. Ska bli kul, ifyllnad av de jag har och om det hinns med en ny tatto också. Alltid kul!

Ha en fortsatt trevlig kväll. Ska sätta på satc nu. Love it!

1 kommentar:

  1. Åh, härligt med gaddning. Jag skulle också behöva fylla i mina, göra om en och göra en ny. HAHA!! Skön smärta är det också ;)

    Vet inte riktigt hur det blir med interkulturen ännu men ser ut som jag inte ska gå just nu, ska kolla lite till. Kommer inte in på min studentsida just nu heller så jag vet ju varken när det börjar och hur upplägget ser ut, inte bra. Får åka in till skolan imorn eller nått och kolla info. Förra kursen var ju riktigt intressant så vore faktiskt kul att fortsätta med det :)

    SvaraRadera