torsdag 16 juni 2011

Positiv energi

Solig dag igen! Överlycklig blir jag av det. Har suttit ute och stekt i några timmar och läst min Topp hälsa som ramlade ner i brevlådan igår. Trevlig tidning! Har även hunnit med en handling, bakat bröd och nu väntar jag på en lasagne i ugnen. Mumsigt. Känner att det är en riktigt bra dag, vecka faktiskt! Har hunnit göra mycket och träffat många mysiga människor. Igår träffade jag Janina på Tempels uteservering för lite mys, mat och babbel. Maten var sådär, konstigt nog. Brukar alltid vara nöjd med Tempels lax, men inte igår. En rätt torr rätt utan varken sås eller goda grönsaker. Mycket besviken. Rättade till det hela med att ta en dessert istället; hallonsorbet. Den var mycket god! Och den tråkiga maten gjorde inget då sällskapet var bra och regnet infann sig när vi skulle gå hem... Tur för oss :)

Och på lördag åker vi till Göteborg för att fira sötungen Alicia som fyller 1 år. Det är mycket skoj på gång och sommaren har precis börjat. Positiv energi har jag massor av.
Hungrig är jag med, maten måste vara klar snart! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar