torsdag 30 juni 2011

Sommar och sol äntligen

Go´kväll i sommarvärmen. Ujuj, varmt är det inomhus och utomhus. Har solat hela dagen, har blivit relativt brun men även röd då min hud är vitare än vit i vanliga fall. Jag får jobba på brännan om jag ska få någon på sommaren :) Fräknarna hör till sommaren också. Det har varit fint väder i tre dagar, är i chock. Trodde sommaren skulle stanna i alla andra städer förutom Karlstad i år.

Nu i veckan fick jag min nya dator som jag beställde i helgen, det gick himla fort. Den är stor och fin, så är det någon som är intresserad av en minidator så är den nu till salu :) Lika bra att sälja, vad ska jag göra av den annars? Igår skrev jag massor på min veckoinlämning i en av kurserna och på kvällen jobbade jag i några timmar. Idag har
de varit sola som gällde och powerwalk på kvällen. Kom fram till att 50 min pw var en varm tillställning men ojoj va skönt det var med dusch när jag kom hem. Det var även skönt att gå, det var alltför längesedan.

Imorgon ska jag och Micke ta en tur till Örebro. Där vi ska till Helenés glutenfria konditori, Media markt, Jensen Böfhaus, Lager 157 och lite annat. Ska bli himla skoj att komma
iväg. Ska handla massor på konditoriet. Mazariner och Dammsugare är ett MÅSTE!

Nu ska jag slänga mig i soffan och se på nya serien med Joel Kinnaman, det får man ju helt enkelt inte missa :)
Trevlig helg alla!!

1 kommentar:

  1. Mazariner och Dammisar är ju supergott så förstår att du ska handla det, går väl super att frysa in också :) Missade Kinnaman serien som jag också tänkt se på. Skitans, kanske går nån repris på första avsnittet.. :)

    SvaraRadera