torsdag 2 juni 2011

Ledighet

Godmorgon!
Det ser ut som att den här sommaren löser sig också. Har fått beviljat csn, har registrerat mig på en av två kurser. Den andra går det inte att registrera sig på av någon anledning, har skickat ett meddelande till supporten om detta. Har börjat läsa kurslitteraturen också, kommer bli himla intressanta kurser tror jag.

Jag känner mig väldigt nyttig nu för tiden, äter hur mycket sallad som helst och ingen pasta, potatis, ris eller dylikt. Äter tre gånger om dagen samt mellanmål och jag tycker faktiskt att magen börjar gilla mig lite bättre. Äta nyttigt och ofta är alltså bra. Träningen funkar bra också! Jag orkar mer eftersom jag äter mer.
Ikväll ska jag och Micke eventuellt gå ut och käka. Vi får se vad det blir men någon uteservering blir det säkerligen. Fira min ledighet och att salstentan gick så bra som den gjorde. Ska bli trevligt :)

Jag njuter till fullo av min ledighet i allafall och gör bara saker som jag tycker om! Nice!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar