måndag 1 februari 2010

Semelbak!


Hej på er! Jag har fullt upp hela tiden, har pluggat varje dag innan helgen, för helgen bestod av jobb både lör och sön. Idag blev jag klar med tentan, ska lämna in den ikväll. Skönt att äntligen vara klar! Har skrivit om elever och lärares hälsa i skolmiljön, riskfaktorer och friskfaktorer. Har fått fram massa intressant! Nu ska jag försöka komma igång med statsvetenskapen, väldigt svårt! Ärligt talat vet jag inte hur jag ska få ihop det. Helgen har som sagt bestått av jobb. I fredags hände en sak som jag helst skulla ha velat slippa. Micke ringde och berättade att han kört av vägen, jag trodde ju självklart det värsta, man tänker ju inte så klart när man blir chokad så jag tänkte mig in i det värsta, att han var skadad o så. Som tur var så gick det bra!! med både han och bilen. Kvällen gick åt att få bort snö från motorn och senare så kröp vi ner i soffan och tittade på " I skuggan av värmen". Drömde mardrömmar efter den filmen, otäck och mycket gripande. Väldigt sevärd film! Idag har jag bakat semlor, glutenfria semlor är inte lika goda som vanliga såklart men de blev helt okej :) Receptet lägger jag upp senare, innan afron!
Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar