fredag 19 februari 2010

Helgen är här igen

Hej på er allesammans... :) Hur mår ni? Jag är absolut på bättringsvägen från min förkylning. Febern höll bara i sig förra helgen och veckan som varit nu har jag bara varit förkyld och täppt som tusan. Men nu har jag bara lite problem med nosen och är säkert helt frisk nästa vecka. Skönt, då får jag träna igen :) Det var en stor förlust i vardagen, jag fick inte träna.

Jag gick upp i god tid i morse... Åt frukost och satte sedan igång med tvätten. Att det kan bli så mycket på bara en vecka. Jag dammsög och fixa lite hemma också. Skönt att ha det gjort innan helgen. dessutom gjorde jag chokladbollar, eftersom Micke älskar det. Gött att ha ;) Så himla enkelt men det blir aldrig av att man gör det. Men eftersom det verkar som att jag kan äta den kontrollerade havren nu så :) Receptet:

100 gram smör
3 dl havregryn
4 msk socker
3,5 msk kako
1 msk vaniljsocker
3 msk starkt kaffe
Kokos att rulla i


Det blev himla gott faktiskt. Ikväll ska vi baka pizza och sofia och erik kommer hit. Ska bli trevligt det. Mysigt att göra egen pizza och dricka vin till. Det var längesen vi fyra sågs så det ska bli riktigt kul. Det blir lets dance för tjejernas del och på spåret för pojkarna. Tur att vi har två tv-aparater ;) Hihi.
I morgon åker Erik och Micke på rammstein i stockholm, skulle vilja se jag med! Avundsjuk. Jag ska till mamma och plugga riktigt mycket. Ska sätta igång med pluggningen nu, jag ligger verkligen efter jätte mycket.

Ha en mysig helg alla!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar