fredag 12 februari 2010

Helgstämning i hemmet


Nu är det fredag igen och det är skönt! Idag hade jag tänkt plugga men har inte haft orken, håller jag på att åka på en förkylning måntro? Är riktigt dåsig i huvudet, ont i halsen och täppt i näsan. Det kan vara dags tyvärr, det första jagt änker på är att jag inte kan träna om jag är förkyld- en stor förlust i min vardag!



I morse tog jag bussen till universitetet för att lämna en bok, sedan gick jag runt en stund på stan. Det är en riktigt fin dag idag med solsken, trots kylan så fick jag ändå lite vårkänslor av solskenet. Det vore skönt om helgen forsatte i sol men jag ska jobba både lör och sön denna helg. Synd att jobba på alla hjärtans dag men det ska nog kunna firas ändå, jag jobbar ju trots allt bara kvällen då :)



Ikväll ska vi mysa med tacos, bra program på tv och gott sällskap. Att uppskatta sådana stunder borde alla göra mer! Man mår bättre. Ta hand om varandra helt enkelt.



Det är definitivt förkylning på gång! Fy tusan.
Ha en bra helg alla och var med dina nära och kära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar