onsdag 3 februari 2010

Vårnyheter till hemmet


Jag känner mig insnöad! Jag gick utanför dörren förut och var nära på att blåsa bort. Jag älskar vintern, det ska vara snö på vintern men nu börjar jag längta efter våren. Va skönt när jag kan sitta ute på balkongen och läsa böcker igen, lovely. Men tiden går fort och snart är vi där!
Jag sitter här och funderar över om jag ska beställa de vita romantikgardinerna från jotex eller inte. Och eventuellt påslakan också men som sagt, beslutsångest!! Det vore kul med lite nytt i vardagsrummet när våren kommer. De är dessutom ljuvliga!

På lördag är jag bjuden på tjejkväll hos Petra, min systers kompis. Det var kul att jag blev medbjuden! Hon bloggar på: http://romantiskahem.blogspot.com/
Mycket vacker blogg och om jag inte har fel så är hon inne på sin andra bok om inredning. Den ska jag självklart köpa när den kommer ut :)



(Bilden är tagen från jotex's hemsida)

Nej nu blir det middag och jag ska fundera en kort stund till på om jag ska beställa gardinerna eller inte. Visst är de väl fina? :)

Kramis på er!!

3 kommentarer:

  1. De är jättefina & skulle vara extremt fina i ert vardagsrum!! :)

    SvaraRadera
  2. Så härligt luftiga gardioner - måste jag spana på.

    Jo en ny bok är nog på gång - nu längtar man - den första var ju underbar!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. Det får jag undersöka ;D Än så länge låter det inte alls tokigt :D

    SvaraRadera