tisdag 16 februari 2010

Planering inför framtiden


Idag försöker jag få lite bra saker gjorda, jag har försökt plugga på morgonen men just den biten går segt. Har ingen riktigt lust just nu när jag är så dålig. Idag har jag ingen feber så jag tänker på gå på föreläsning ikväll fast att jag snorar som en tok och knappt kan andas.. Jag vill så gärna på föreläsningen :)
Jag försöker även planera sommaren, jag ska söka sommarkurser har jag tänkt. Sedan får vi se hur allt blir, vart det blir och om jag genomför det :) Vi får se!!


Källa: http://www.twifans.com/profiles/blogs/all-hot-new-eclipse-stills

En ny bild från Eclipse. På källan ovan finns det fler underbara bilder!!! Nu är det fastställt att trailern för Eclipse kommer den 20 mars, långt kvar men den kan komma att vara på 7 min. Kanske är värt väntan då? :P

Ha det fint alla!! och som jag sagt förut, ta hand om varandra!!

2 kommentarer:

  1. Hähä, jag var iaf bara utanför dörren (a) Maxi lät liiiite överdrivet & kallt :O

    SvaraRadera
  2. Inte bara jag som dölängtar tills trailern kommer hör jag ;)!

    SvaraRadera