måndag 15 februari 2010

Vårt ljuva hem


Förkylningen hänger i... En febrig natt har gjort mig väldigt hängig idag även fast att jag inte har feber nu. Dålig sömn och konstiga drömmar gör en lite trött dagen därpå. Igår hade jag Harry potter maraton, idag kan jag inte riktigt bestämma mig för vad jag ska se så jag satte på Twilight. Det blir såklart ingen träning för mig ikväll, synd!!! Veckans höjdpunkt.

Jag lägger upp lite bilder från vårt hem. Det är ju alltid kul att se hur andra bor. Jag hade tänkt att åka till solarreturen för några nya inköp den här veckan men i och med att jag inte är så pigg så får jag nog ta en sväng nästa vecka. Jag är fortfarande inne på kökssoffan, men det blir aldrig av att köpa någon. Och när vi väl hittar någon som är fin så är den alldeles för dyr eller redan såld. Typiskt!





I vardagsrummet har vi en tavla gjord av Erik, sofias pojkvän. Den är vi väldigt nöjda över. Kul att ha något personligt som någon annan gjort.. :)



Jag har egentligen ganska mycket att plugga, men varken orken eller lusten infinner sig just nu. Kanske sätter mig en stund i eftermiddag så jag inte hamnar efter alltför mycket. Till helgen ska Micke på ramstein i stockholm (jag är bara lite avundsjuk) så då ska jag till mammma så ska vi plugga massor. Det ska bli kul! :)

Jag ska bädda ner mig under filten i soffan igen nu. Ha en bra vecka och kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar