söndag 14 februari 2010

Kärlekens dag


Glad alla hjärtans dag mina vänner.



Idag är en dag då man visar kärlek, tillit och respekt mot varandra.... (om man nu inte gör det andra dagar) kanske lite mer än vad man brukar. Jag vet att den här veckan har jag lärt mig mycket om livet. Det kan vara bra med sådana veckor tror jag, man ska lära sig att ta hand om det man har och inte kasta bort det för något som inte är lika bra. Som Birro skrev "stryktåligt". Är det det bästa? Jag tror det. Birro är ju en stor favorit hos mig, han uppträder i Norrköping den 6 Mars och jag vill så gärna gå på det. Det skulle vara hur kul som helst!! Men det går säkert fler tåg!


Jag är riktigt dålig idag. Igår jobbade jag men jag kände hur näsan, huvudet och halsen ballade ur mer och mer. När jag kom hem låg jag och Micke och såg på Dum, dummare. Riktigt rolig film! I vilket fall som helst så kände jag hur jag blev sämre och sämre, vaknade i morse och mycket riktigt. Jag blir hemma idag trots att jag hade ett kort pass men jaja, jag kan inte sitta där och snora och ha huvudvärk. Jag planerar ett filmmaraton- harry potter. Vi får se. Det blir naturligtvis alla hjärtansdag middag också.

Någon som läst " Genom dina ögon"? Jag köpte den i veckan och ska lägga in den på min i pod någon dag här... De som läst den säger att den är riktigt bra.. Hoppas på det!

Jag ska dricka en kopp kaffe nu. Ha en riktigt skön alla hjärtans dag!!

1 kommentar:

  1. ja det är himla tur att det blev bättre. :) uuuusch va jobbigt å va sjuk, du får ta det lugnt och ta hand om dig idag. ha ändå en mysig alla hjärtans dag. pussss <3

    SvaraRadera