lördag 6 februari 2010

Hem ljuva hem




Hej på er! Visst är det skönt med helg? Idag har jag en slappardag, ligger bara och läser min bok. New moon - när jag hör din röst. Det är nog min favorit i hela twilight-saga. Den tredje boken är i och för sig riktigt bra också men den andra är så gripande men ändå helt underbar! Älskar verkligen de där böckerna. Jag funderar på om jag ska köpa dem på engelska också, kan ju försöka mig på att läsa dem på eng i allafall, det ger dessutom bra träning för min engelska.
Ikväll ska vi åka till kristinehamn, på tjejfest hos Petra. Ska bli kul, hon lär ju ha det finaste hemmet någonsin så jag kommer väl få massa inspiration bara av att se det, hihi.




Igår var jag hemma hos Jessica en stund, vi drack kaffe och babblade. Sedan kom vi på att vi skulle åka ner till Royal och äta nachotallrik vilket vi gjorde och gott var det. Sedan skulle jag försöka ta mig till våxnäs, jag skulle välja den smidigaste vägen hade jag tänkt. Den korta sträckan mellan centrum och våxnäs körde jag fel, var nära på att köra upp å cykelbanan (jessica skrattad ihjäl sig åt mig), blev nästan påkörd bakifrån och sen var jag nog framme. Men det var en ganska rolig tur ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar