måndag 30 maj 2011

En ledig dag

(Min fina på väg till dopet i lördags!)


Hejsan! En trött en som skriver, vaknade vid fem när Micke gick upp för att jobba vid sex. Då hör även till saken att vi båda somnade vid typ två. Usch! Men jag tog mig upp, var på universitet kl 08.00 och skrev min tenta. Hör och häpna: det var fyra frågor och krävdes 20 poäng på varje, tänka sig att jag svarade på alla! Hoppas innerligt att jag kan klara av att få 30 poäng och på så vis få godkänt. Det vore toppen, andra gången jag klarar en salstenta på första försöket i så fall, vad ska jag fira med då förutom glädjetårar?

Nu har jag en veckas ledighet, ska börja med att sätta mig ute och få lite sol på mig även om det blåser men ändå få ljuset på sig vore toppen.
I eftermiddag ska jag till banken och biblioteket, sedan bara ta det lugnt. Ska bli så skönt att inte tänka på att jag måste plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar