måndag 7 mars 2011

Baka en liten semla?

Go´morgon.
Idag vet jag inte vad dagen har att erbjuda. Förmiddagen ska gå åt till plugg, i eftermiddag har jag skrivit upp mig på jobb, man vet aldrig säkert om de ringer och vill att man ska komma in, känns inte som det just idag men vi får se. Har även skrivit upp mig två dagar till denna vecka. Det har varit dåligt med jobb nu för tiden, har haft väldigt mycket att plugga och alldeles för mycket att tänka på. Vi får se hur dagen blir. Har ingen ringt framåt två-tre ska jag nog ställa mig och göra semlor. Glutenfria såklart, har inte riktigt hittat något jätte bra recept, jag provar nya hela tiden eftersom jag inte riktigt får till dem som jag vill ha dem! Typiskt. Semelfantast som jag är, det är vid sådana här tider jag blir grymt besviken på att jag är glutenintolerant. Eller ja, det är vid många tillfällen men speciellt vid semeltider... ;)
(Bilden har jag tagit från http://www.caferatorp.se/ Gillar verkligen det cafét, mycket att välja mellan och massor med glutenfria saker).

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar