söndag 20 mars 2011

En bättre vecka väntar

Hoho!
Sitter o väntar på att tentamen i statistik ska läggas ut, vi får den idag och den ska lämnas in senast tisdag 20.00. Känner mig inte speciellt orolig faktiskt vilket är skönt.
Det har varit en tuff vecka på många sätt och vis och jag hoppas innerligt att en bättre väntar. Ska börja veckan med en fika hos Sophie och sedan åka vidare hem till mamsen, sova över en natt med Sagabus och sedan hem. Tror det kan vara en bra start på nya veckan. Som Sophie alltid säger; allt blir alltid bra, på något sätt. Och så är det. Jag känner mig redan lite gladare faktiskt.
Det är sol idag och det är alltid skönt. Inte långt kvar till min födelsedag heller, våren är på ingång och planering inför London. Jag har bra saker att se fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar