måndag 28 mars 2011

Läsa en tidning några gånger

Godmorgon morgonpigga människor!
Jag är inte en av dem idag. Det känns som att helgen inte gick åt till vila som den kanske borde, idag vilar jag. Vilket inte är helt fel heller. Det är strålande sol idag! Jag har precis ätit frukost och ska snart göra mig i ordning för att åka o storhandla.
Lördagen spenderades i soffan HELA dagen. Helt pajj. Sov dåligt mellan natten till söndag och sedan var det jobb som väntade hela dagen, huvudet vart helt ömt efter dagen innan men jag klarade mig igenom mina 7 timmar. På kvällen käkade vi en mycket god middag och däckade vid halv tio. Idag känner jag mig inte heller helt pigg men jag ska inte göra så mycket ansträngande saker idag så det gör inget, det som står på schemat är; handla, tvätta och åka till kristinehamn i eftermiddag. Om jag känner mig piggare tänkte jag ta ett bodypump-pass ikväll. Vi får se :)

Är det bara jag, eller alla?, när man får en tidning alternativt köper en, så går det inte att titta i den en gång, utan kanske 5 gånger?
Jag hittar alltid nya saker att läsa som jag missade gången innan jag läste. Min favorit: Topp hälsa! Som jag även prenumererar på. En riktigt bra tidning. Vouge köpte jag bara just för att Kristen Stewart är med (min favorit!!!).

Dags att vakna till och ta tag i denna vackra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar