tisdag 8 mars 2011

Internationella kvinnodagen

Hej! Internationella kvinnodagen + semeldagen. Kan inte bli annat än bra? Bakade semlor igår och de blev super. Äntligen, jag mixtrade lite med ett recept jag har och så blev det kanoners!
Jag ska snart åka iväg till kristinehamn, träffa min mor och plugga järnet! Ikväll blir det träning.
Micke och jag har börjat kika på Londonresan igen, verkar bli i vår någon gång. Svårt att hitta rätt tycker vi, men nu kanske det äntligen kan bli av. Fy tusan, hur ska jag klara av att flyga igen? Man måste väl uppleva det man är rädd för, för att kunna bli av med rädslan? Usch! Höjder är inte min starka sida... Jag gillar bättre att stå på jorden och veta att den är rund, inte vara ovanför den och SE att den är rund och väldigt långt ner.
Nu är även sommarkurserna sökta, får se vilka jag kommer in på och hur sommaren blir. Jag vill att våren och sommaren ska vara lika bra som förra året. Jag hoppas! :)


Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar