onsdag 9 mars 2011

Vårlängtan

Katalog efter katalog dimper ner i brevlådan och jag längtar mer och mer efter våren. Är hur sugen som helst på att dra på mig ett par tygskor, chinos och t-shirt. Istället för vinterjackan och kängorna (även om de också är snygga). Våren är efterlängtad! Jag har så mycket jag vill göra i vår, jag hoppas verkligen att vi tar oss i väg till London i Maj. Det vore kul att se något nytt, men jag är livrädd. Verkligen livrädd.

Jag pluggar så himla mycket nu för tiden, det är så himla mycket att göra i statistikkursen, tur att den andra är något lugnare. Har börjat fundera över vart jag vill ha min VFU också. Någonstans i Karlstad såklart, kanske landstinget? eller något annat. Jag vet inte, det ska bli himla spännande men också skrämmande ;)

Dags att ta tag i denna onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar