måndag 14 mars 2011

Semelbak! (igen)


Hej allesammans.
Jag är i bakartagen idag igen, semlor! Mums. Blev så lycklig över att jag lyckades baka så fina och goda glutenfria sist. Jag gjorde ett försök till idag. Jag ligger dessutom bra till i pluggandet så jag tog mig en ledig förmiddag faktiskt. Skönt att göra det ibland.
Väntar på att de ska gräddas klart i ugnen. Är riktigt sugen på en semla nu! Mums!

Idag är det som sagt en riktig slappardag, tar det lugnt hemma och ska snart slänga mig i soffan med en nybakad semla. I eftermiddag blir det träna och efter det middag. Ikväll slappa igen. Sådana dagar behövs ibland för att orka ta ny krafter.
Vi var och hälsade på lilla Anton igår, en riktigt söt liten krabat med många söta ljud för sig. En riktig liten gullunge :)

Ha en jätte bra dag!

1 kommentar:

  1. Gött med semlor. Med MASSA mandelmassa! Blir det bra när du kör så gluten nu eller är det att du fortf. saknar vanliga hederliga "vete"semlor eller hur jag nu ska förklara?

    Har för mig att jag läste att du sökt sommarkurser nu? Funderar på om jag kanske ska göra det, är väl sista dagen idag om jag minns rätt. Sökte du fortsättningen på interkultur eller vad har du sökt? Jag är nyfiken och behöver lite insperation känner jag ;)

    SvaraRadera