onsdag 2 mars 2011

En kort uppdatering


Hej alla!
Ja, vad händer nu för tiden? Egentligen alldeles för mycket men ändå ingenting. Det händer för mycket i huvudet och inte så mycket utanför. Mycket att plugga och det går faktiskt inte jätte bra, kursen känns överdrivet lång och mycket krånglig. Statistik är inte min starka sida, snälla, låt mig bara bli godkänd.
Har två favoriter som fyllt år också, Micke fyllde i lördags och Sophie i måndags. Var hos Sophie igår och firade henne med blommor, choklad och present. Det var mycket trevligt, som alltid!

Idag väntar jag med spänning på posten, beställde igen från Sunrise jewellery, vet inte om paketet hunnits postas men hoppas det. Alltid lika kul att vänta på paket från Sunrise!

p.s. jag är rödhårig som aldrig förr och jag trivs....

1 kommentar:

  1. Tack så mycket! :) Jag vill se din nya hårfärg också jue! ;)

    SvaraRadera