fredag 11 mars 2011

Solskenet gör mig glad

Godmorgon!!
Natten var låååång, men inte på ett bra vis. Utan varken jag eller Micke kunde somna, till slut somnade han (vilket var bra eftersom hans klocka skulle ringa 05.00) men jag låg vaken och fortsatte vända mig. Det kändes som jag hade feber också. Till slut somnade jag, runt tre tiden. Konstigt när det blir sådär. Så när Mickes klocka ringde och Saga kom in och ville att han skulle gå upp, var det inte mycket med mig. Ojoj. Somnade om och sov till halv nio, när jag vaknade kände jag mig överkörd av godståget. Fick sedan syn på solen utanför fönstret, jag hoppade upp åt en god frukost och tog tag i statistiken på en gång, nu är det klart och jag har hela dagen kvar. Jag ska göra mer på statistiken sen, men det var en viktig bit jag var tvungen att göra och det känns bra att det är klart.Sitter nu o dricker kaffe, ska snart börja städa tror jag. I eftermiddag ska jag ta tag i statistiken igen och även fortsätta på min andra tenta, den går riktigt bra, har skrivit 1700 ord. Har dock hälften kvar men det är himla kul ämne! Senare blir det träning med Janina, bra start på helgen det här. Hoppas på mer sol i helgen.

Tänk va lite solsken kan göra en glad.

1 kommentar: