söndag 13 mars 2011

Helgmys

Hej söndag!
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag gillar söndagar. Vaknade vid halv nio tiden, nöjd med gårdagens bravader. Hade Janina och Sophie på besök, vi fnittrade, åt chips, tittade på melodifestivalen, trånad, fnittrade igen, ännu mer, ännu mer och lite seriöst var det också. Hade riktigt kul och tack för det tjejer! Jag åkte sedan in till stan, mötte upp Micke och gick in på hörnet på Tempel. Mycket folk och spritångorna flödade. Spritångor är äckligt.

Nu på morgonen har jag löst projektuppgiften i statistik, ambitiöst, jag vet! Nöjd dessutom. Ska hoppa in i duschen, sedan åka till Mickes bror, trevligt! Ikväll blir det soffläge och chips. Kanske godis?
I morgon börjar en ny vecka med nya problem att lösa (ibåde statistik, andra kursen och verkliga livet, hähä). Ska försöka få något jobbpass också, det var det inte mycket av veckan som var tyvärr :s
Söt 1 och söt 2.
Bye bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar