lördag 26 mars 2011

Soliga lördag med migrän


Soliga lördag, sista lördagen i mars dessutom. För nästa vecka är det min födelsedag och då är det första helgen i april. Lovely! älskar att fira födelsedag.

Dagen började med shopping, vet inte om jag tycker att H&M sminket är speciellt bra egentligen, nagellacket vill aldrig sitta kvar så länge som jag vill men färgerna var alldeles för coola för att inte köpas. Ögonskuggorna brukar vara okej tycker jag, men resten av H&M sminket är sådär, eller?Köpte även Wonder mask, mina favorit för håret. Den gör underverk och luktar lovely!! Endast 89 kr på Head spot by Hair & face. Ett mycket bra pris tycker jag.

Efter ett tag när jag gått runt i solen kände jag hur huvudet började spränga utav tusan, hade haft lite konstiga "flimmer" för ögonen på förmiddagen och tänkte inte alls på att detta är tecken på ett migränanfall (mitt andra här i livet) och gissa om jag legat sedan dess. Nu 4 timmar senare kan jag i alla fall hålla huvudet upp utan att det ska kännas som att jag ska fall ihop.
Det blir inte att göra många fler knop idag, synd när det är så fint väder ute och min lediga dag denna helg. I morgon är det jobb 10- 17.

En glad nyhet: godkänd i statistikkursen!!! thank you lord!!!

Snart blir det att orka sig iväg till Mama's på Bergvik, köpa med något riktigt gott att äta och sen slänga mig i soffan. Orkar inte laga mat idag... Det får bli Mama's!!

1 kommentar:

  1. Inte? Jag tycker HM:s nagellack är grymt. Köpte alltid mina nagellack från Makeupstore innan men efter att en kompis tipsade om HM:s testade jag och blev jättechockad. Satt ju skitbra :P Tänk vad olika det kan vara! De ljus/neonblåa har jag också, riktigt frääääsigt!

    SvaraRadera