lördag 5 mars 2011

Första helgen i Mars

Hej i vårsolen!
Första helgen i Mars och solen lyser idag, i veckan var det + 7!!! Vilken glädje det var. Kan säga att veckan började något märkligt med mycket krångel, mycket tankar och funderingar och annat knas. Men den verkar sluta i succé känns det som. Jag har som vanligt min vän Sophie att tacka för det, solen som lyser tappert på himlen, mitt nya inköp på Monki i veckan och även Micke! Jag vill också slänga iväg ett tack till Janina som får mig att skratta häjdlöst varje gång vi ses. Vi åkte i torsdags till universitet och pluggade, vi pratade mer än pluggade och skrattade mer än något annat. Jag behövde få skratta! Jag älskar när hösten kommer, mörkret, tända ljus på kvällarna och alla myskvällar. Men ack så skönt det är när solen kikar fram, man kan öppna jackan istället för att lås in sig i den med tre lager till under. Lovely!
Idag måste jag plugga lite (tyvärr när det är så fint väder och dessutom lördag), kanske skulle Sophie komma över en stund och ikväll ska jag och M ha myskväll. Vi ska göra pizza och se film. Mysigt!
Ha en fin helg!

1 kommentar:

  1. De är riktigt bra ju och luktar riktigt super! :D Då är vi två med ofräsht hår, haha. Fast det känns nog värre än vad det är och som sagt, det blir ju bättre när det vänjer sig ;D

    SvaraRadera