onsdag 16 september 2009

Det är bra tider


Hej allihopa !!
Ett riktigt boktips har jag här ; Fina flickor är inte högljudda , skriven av Kishti Tomita. Det är en utav de bästa böckerna jag läst ( NEJ inte bättre än Twilight). Den är riktigt bra och jag lär mig mycket utav att läsa den. Som sagt ; läs den !
Se förresten avd fin pigtittaren blev ! är helnöjd ... :)

Idag har jag tagit korten själv . Blev inte riktigt så bra ljus på den andra bilden menmen . Idag var jag även inne på en antikaffär här i karlstad och det fanns så mycket som jag ville ha, det var svårt att hålla tassarna borta. Var även lite stressad för micke satt i bilen och väntade på mig så jag hann inte titta ordentligt , får åka dit någon dag när jag har bättre med tid och även lite mer fantasi :) Pigtittaren ställde jag i sovrummet , där passade den bra.

Annars är det en bra vecka , skola två gånger denna vecka . Igår och i morgon , vi har rollspel , så himla kul och man lär sig så mycket utav det. Ny trailer av New moon har kommit ut , dör man eller ???? Ikväll är det true blood som jag ska se ... och även idol . I måndags var vi på födelsedagskalas hos min kusin , mycket trevligt .

Nu ville min mor att jag skulle ringa upp henne så det ska jag göra :)
Ha de !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar