lördag 19 september 2009

En solig höstdag


Godmorgon!
Va skönt med ännu en solig dag , hoppas det är lika varmt som gårdagen . Idag kommer mamma hit vid elva , vi ska först fika här och sedan ska vi ut på stan . Ska hjälpa henne meden present till sofia som fyller år nu i veckan, dock blir det svårt att ge den i veckan eftersom hon är på kreta, lyckosten ... Såg ni i kristinehamnsposten att hon och Erik förlovade sig där ? Kul tycker jag! Hennes 25 årsfest blir nästa lördag och det ska bli kul.
Ikväll kommer sabina hit och vi ska ha filmkvväll , jag ska försöka få in henne i twilightträsket så hon vill gå på new moon med mig den 20 nov. Hoppas jag lyckas med det ;)
När mamma kommer så har hon även med sig en köpmandisk som de fått tag på på en loppis tror jag. Den får vi , yes !!! ska måla den vit och sen är den fin :) ska såklart ställa den i köket , under hyllan i hörnet . Tror att det kommer bli ritkigt bra.
Visst är det väl skönt med helg? Särskilt denna helg , jag har sett fram emot den så mycket och nu är den här.
Ha en jätte fin och bra solig dag !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar