lördag 5 september 2009

Lämnar det gamla



Nu är det dags att fixa till den nya bloggen . Välkommen hit ! Jag byter från min gamla blogg : m4r1k4.blogg.se för att jag gett upp den lite gran, den ballade ur något och jag anser att den inte är speciellt fin , läsvärd eller intressant . Bilderna var dessutom riktigt kassa , i den här bloggen ska jag be min fotograf till pojkvän att ta de flesta bilderna , lite roligare när det ser snyggare ut !
Den här bloggen kommer nu att handla om ; inredning , matlagning , bakning och läsning . Som är mina stora intressen efter min familj och mina studier .
Idag har jag inte gjort mycket eftersom jag ligger hemma och är febrig . Låg vaken hela natten och mådde sedan lite bättre men nu är jag tillbaka på samma stadie som i natt/morse . Men jag hoppas allafall att bilderna kan berätta lite om bloggens innehåll .

Ha det fint ! / marika

6 kommentarer:

  1. det här kommer ju att bli finfint! :D

    SvaraRadera
  2. Ååh det här gillar jag =) Den är superfin bloggen och jag gillar "den röda tråden" som du tänkt ut. =)

    Det är inte bra att vara sjuk. Jag skapade också en ny blogg då. haha. =)

    Ta hand om dig. Kramar Erica

    SvaraRadera
  3. Jättefin blogg, tycker om dina bilder till inläggen ^^
    Hoppas det är bra med dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jaa, det ä den här jag kör på. Nu tänker jag dessutom köra stenhårt. Kilona ska bort så är det bara =)

    Jag har ju sparkat ut Marcus nu o så, som du vet. =) Så nu tänker jag minsann också börja rusta upp här hemma. Därför tycker jag det är superbra att du gjort den här bloggen =) Du vet ju hur jag alltid tyckt att ni har det så himla fint =)

    Kramar

    SvaraRadera
  5. jättefin blogg och det är blir kul minsann. ;) ;) fint det blev i hallen ! ;) krya på dig ! puss

    SvaraRadera