måndag 28 september 2009

Höstrusket har börjat




Godkväll!!!
Ikväll är det äntligen höstrusk, blåser, åskar och regnar massor. Mysigt att hålla sig inomhus då:):)
Helgen har varit ... händelserik må jag säga. Fredagen bestod av biobesök med Micke och syskon och deras respektive.. På flickan som lekte med elden, vilken bra film. Har hört en del negativt om den men den var verkligen jätte bra. På lördagen var vi hemma hos Sofia på kalas och jag åkte sedan och jobbade fyra timmar, sedan åkte jag tillbaka till henne. Det var trevligt, alla syskon var där och det var kul. På söndagen var jag hemma hos mamma på dagen och på kvällen jobbade jag igen. Det var skönt att komma hem på kvällen då, var knappt hemma något den här helgen.. Det hände så mycket mer.... Så mycket problem som kan uppstå utan någonting.. helt otroligt .

Idag har jag varit på föreläsning, intressant minsann. Nu ikväll åkte vi iväg och tränade, ja det var evigheter sedan jag tränade så jag är helt slut och har antagligen träningsvärk i morgon. Men det fick mig att känna lite motivation, så i morgon ska jag åka in till inter sport och titta efter nya träningskläder. Ska även boka in mig på några pass tänkte jag, vad sägs om afro? Någon som testat? Jag ska i allafall boka spinning, får börja lätt med 30 min. Det ville även micke följa med på så :)
I morgonkväll ska vi lämna in bilen, den gick inte igenom besiktningen pågrund av dålig handbroms, så den ska lagas..

För övrigt , titta vilka fina liljor micke fick av mig idag, han fick dom för att han är så bra...!!
Nu blir det snart sängen, ska lägga mig och läsa och sen sova... :)
Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar