torsdag 10 september 2009

Lite shopping till hemmet

Godkväll . Det har varit en ganska långtråkig dag, har suttit och pluggat ungefär hela dagen. Eller ja , jag har suttit vid datorn och diskuterat mest med alla andra i min grupp. Har fortfarande inte riktigt fått ihop en sammanfattning som ska vara klar idag, jag ska ta tag i det strax tänkte jag.


Idag åkte vi iväg till stan och bergvik för lite shopping. Fick tag på en fin lampskärm till köket på noll54 och lite kläder. Hämtade även paketet från jotex idag, två kronor och två omtag till gardinerna i sovrummet. Kläderna jag köpte var en jeansskjorta och en stickad svart tröja med riktigt stor krage.

Imorgon blir det nog en bra dag, besiktning 12.00 , hoppas på att det går bra. Kvällen : middag på arena och sedan bio , den nya beck! Har hört mycket negativt om den men även positivt , beck är alltid bra så jag tror att denna också är det!
Hörrni , vart tog intresset för bloggen vägen ??

Ha en fin fredag i morgon alla !

4 kommentarer:

  1. Duuu det är ju himla mysigt med hösten och alla bra serier drar ju igång nu också. ;) Som IDOL, som helt enkelt är så kuuul . ;) Tack själv för senast, det va så trevligt. Klart, du får komma när du vill. Men du nästa helg: du och jag och twilight ?! ;) Det har ju hänt en massa här på din blogg, och den är ju bara så bra ju. ;) Har inte varit så aktiv, men det är så kul att läsa. Och ni har det så fint hemma, och jag har nog missat en massa men jag hoppas att få se allt snart. Oj va långt och krångligt allt blev. Ha det så bra min älsklings vän. <3 Puss o kram .

    SvaraRadera
  2. Åh vad söt skärmen blev!

    Ha en skön helg!

    E-K/noll54

    SvaraRadera
  3. Hej Marika!

    Du och Micke vill inte med till Habibi (libanesisk mat)med mig o Fredrik & Annefrid o Peter på lördag kväll? Vi ska försöka få tag på ett bord nämligen, har hört mycket bra om den restaurangen! Fin blogg förresten!
    Hälsar Maria

    SvaraRadera
  4. ja va bra, det ser jag fram emot. ;) tror nog att jag tycker den är bra. vilken dag kan du ? ;D Va nya beck bra ?

    SvaraRadera