onsdag 30 september 2009

Inspirationsdag

Hej !!!
Kan ni tänka er att det är 1 oktober i morgon? Det går så fasansfullt fort allting... Månaderna .. desto bättre i och för sig för då är det snart den 20 nov ;)
Jag fick reda på i måndagsnatt att jag missat en uppgift som skulle lämnas in idag. Gårdagen bestod alltså i att plugga - hela dagen! Blev klar nu vid tolv och uppgiften är inskickad. Den blev bra, jag är nöjd. Nu har jag börjat med annan uppgift, jag bör nog även sitta lite med arbetsrätten men vi får se vad som hinns med idag. Sofia och Erik kommer hit på middag runt tre-fyra. Ikväll skulle de på hockey. När de åker ska jag in till stan och träffa kusinen på en fika, trevligt. Ikväll blir det även massa tv-tittande, mitt favoritprogram Oskyldigt dömd börjar idag igen :D det är öven idol och true blood. Jag och jenny har våra teorier kring true blood, får se om det stämmer .... (?)
Jag sitter även och bläddrar i romantiska hem och inspiration i vitt, går inte att få nog. Man får nya idéer varje gång man bläddrar i den. Och upptäcker även nya saker varje gång. Igår såg vi grannarna komma hem med en kökssoffa, exakt rätt storlek och allt. Ge mig? det var ett tag sen jag nämnde kökssoffa nu, det har halkat efter lite eftersom köpmandisken införskaffades och fixades. Men soffan ligger fortfarande på önskelistan ;)

Sitter även och är helt exhalterad inför new moon. Hela 51 dagar kvar och väntan blir inte bättre utav alla teasertrailers som läggs upp :D fast jag älskar dom såklart men ja kan inte vänta som en normal människa utan beter mig som ett barn... :P När vi var på bio i fredags så visades den filmen innan och jag fick handsvett av att se den på så stor "skärm" ... :P Micke skrattade åt mig och jag känner mig ganska närdig själv faktiskt.
Vad har ni andra för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar