onsdag 9 september 2009


Hej alla !
Idag blev det inte någon ambitiös middag inte ; bacon och bandspaghetti . En del dagar finns fantasin helt enkelt inte . Trist mat men relativt gott ändå . Jag har varit på föreläsning idag , mycket intressant men mycket att ta in , det var även väldigt trevligt att prata med Jenny .
Mitt paket från jotex kom inte idag , då hoppas vi på att det dyker upp i morgon , det är i allafall skickat har jag fått mail om . Kökssoffan jag mailade på igår var idag borta från blocket så antar att den är köpt . Men nu har jag hittat en ny som jag ska ringa på ikväll , den vill jag verkligen ha ! Det skulle passa utmärkt här i köket .
Vad gör jag annars idag , sitter mest och bläddrar i "Romantiska hem och inspiration i vitt" , just för att få lite inspiration till köket som jag verkligen vill fixa till , vi kan ju börja med soffan ;) Jag ska även plugga inför en diskussion som är under dagen i morgon på distanskursen , kommer nog gå finfint tror jag .

Hej så länge .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar