måndag 21 september 2009

Efter regn kommer solsken


Hej på er. Ursäkta den suddiga bilden , köpmandisken är nästan klar. Köpte bets som jag målade den med igår, idag ser den så här fin ut. Vi ska köpa nya knoppar bara, det var träknoppar på men vi bestämde oss för att ta bort dom och köpa nya.
Helgen var bra, Sabina var hos mig i lördags och jag lyckades få henne att gilla twilight så nu har jag en biokamrat den 20 nov på New moon :) Det var väldigt trevligt att träffa henne. Igår var min kusin över på kaffe och lite babbel. Det var trevligt!!

Idag? Jag ska snart hoppa in i duschen , ska iväg på föreläsning 13.15 och vid halv fem någonting kommer massa kompisar till micke hit, kul! De ska ha "ölprovarkväll" tror jag de kallade det för :D Jag håller mig nog till ett glas vin eller två. På en vardag och allt;) Det är bra för honom efter allt som hänt. Uschuschusch säger jag bara, va hemskt!! Tror det kommer bli väldigt trevligt i allafall.

Ha en trevlig dag !!

2 kommentarer:

  1. vaddå, vad är det som har hänt din kille??:/

    SvaraRadera
  2. Pärlan! Jag vill också med på New moon! Får jag joina er? Jag är ju hemma då!

    SvaraRadera