onsdag 23 september 2009

En fin höstdag

Hej allihopa! Känner mig på riktigt bra humör. Solen skiner och det känns som riktigt mycket höst om kvällarna. I morse när jag vaknade yrde det löv överallt, mysigt tycker jag. Dessutom får man tända ljus på kvällarna nu, älskar det. Det börjar dock på att bli lite ruggigt så man vet inte riktigt hur man ska klä sig... Men det är bara ett litet problem här i världen:) Inte ens ett problem. Jag får i allafall mycket läsning gjort, igår kväll satt jag och pluggade en del, läste om hälsofrämjande arenor, intressant som tusan och jag kom faktiskt igång med mitt arbete. Har haft lite problem med att få igång hjärnan gällande detta.
Jaja, nu ska jag ta tag i mina studier, ska skriva massor idag har jag tänkt. Ikväll är det Idol och true blood (väldigt märklig serie det där ... ).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar