onsdag 4 november 2009

En doft av myspys


(Ursäkta den förskräckliga bildkvalitén men har ingen bra kamera nu )


Hej på er allihop!
Idag snöade det litegran, vilken glädje !! Det yrde och blåste och då blir jag glad. Jag har varit iväg en sväng till Ikea, maxi och biblioteket. Köpte lite småsaker och lite mat. Så nu ska jag nog läsa igenom ett arbete som vi ska ha diskussion på i morgoneftermiddag. Till veckan börjar två nya kurser på distans... det kommer bli två mycket intressanta kurser 0ckså, den ena är livsstil och levnadsvanor och den andra är folkhälsa, förr, nu och i framtiden. Snacka om att jag har hamnat på helt rätt program!!
Idag ska vi även ut till vålberg och byta till vinterdäck och få lite mat, ska bli trevligt, det var längesen vi var där tillsammans nu. Ikväll är det tv-kväll, mina favoritprogram går. Onsdagar, den enda kvällen det är något värt att se på tv. Brukar sitta bänkad från kl 20.00 - 23.30 :P

När det börjar på att bli såhär ruggigt så får jag riktigt mycket myspyskänsla, helst skulle jag sätta upp alla stjärnor, allt silver och ta in granris redan nu men det är för tidigt kära nån. Kan vänta två veckor i allafall,, det är faktiskt inte alls långt till första advent. Clementinerna gör ju i och för sig lite utav myspysstämningen, lukten är verkligen jullukt!!

Nej om jag skulle sätta mig och läsa inför morgondagens diskussion och sedan sätta mig i soffan men min underbara bok !! :)
Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar