söndag 22 november 2009

Fortfarande kvar i twilight- världen

Hej alla!
Jag har fortfarande inte riktigt hämtat mig från fredagskvällens film. Tänker i princip på den oavbrutet, hur kan man tycka om något så mycket? Det blir ett biobesök i veckan igen tillsammans med Jenny och Ulrika, vilken dag vet jag inte riktigt än. Men jag ser fram emot det grymt mycket!
Jag har försökt pyssla lite hemma, få in mer julstämning, endast en vecka kvar till advent idag! Micke lovade mig att gå på julskyltningen på söndag, mysigt det. Jag hängde upp julkulorna i köksfönstret, där ska jag även ställa nusnäs ljusstaken. Tror det kommer bli riktigt bra faktiskt.
Något jag ser fram emot också är afropasset imorgonkväll. Var ju inte iväg på torsdagspasset så jag måste säga att jag känner mig lite rastlös, vill röra på mig igen! Får se om jag kan gå på torsdagpasset också, det hade jag tänkt försöka med i allafall. Det vore ju toppen att gå på passet och efteråt gå på New moon, kvart över nio. Kvällsföreställningar är bäst!! ;D Bio är dessutom som bäst på sommaren och hösten tycker jag!! Vi får se vad de andra två töserna säger,, när de vill gå och så. Till helgen ska jag och micke gå och se "Luftslottet som sprängdes", det ser jag också fram emot. Den sista filmen av de tre... Riktigt bra filmer de andra två..

Nu ska jag forstätta plugga, sitter och skriver på folksjukdomar och folkhälsoproblem, riktigt intressant!!
ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar