fredag 13 november 2009

Trevlig helg!

Hej alla!!
Nu är inte långt till helgen, min helg har i och för sig redan börjat men alla andras helg börjar kanske inte än. Jag har precis satt mig ner för att dricka kaffe och skriva lite på diskussionen på skolan. Jag har städat varenda lite vrå idag, usch hur det såg ut. Jag har även varit ute i skogen och hämtat granris, hur fint är inte det???
Amayrillisknoppen är på väg ut också... Fin blomma det!
Försöker göra om lite i fönstren så vi får in höstmyset och slänger ut sommaren ... jag är på god väg måste jag säga. Jag var inne på noll 54 igår och hittade så mycket fint som jag skulle vilja ha men nu är det absolut köpförbud. Dock har jag bara köpt typ en sak denna månad till hemmet; nusnäs ljusstaken. Det är kul att köpa nya saker till hemmet, verkligen skit kul!!
Ikväll ska jag, micke och min kusin Johnny åka till kristinehamn och äta mat hos sofia och erik. Jenny har kommit hem så hon är där också... I morgon är det födelsedagsfest för erik som fyller år i veckan så det är i kristinehamn vi spenderar helgen, på söndag ska vi bara vara hemma tillsammans och ha det mysigt. Äta god mat och så som söndagar ska se ut!!

p.s. En vecka kvar till new moon idag, det kommer bli underbart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar