tisdag 24 november 2009

En fin dag


Hej alla mina vänner.
Idag är det en riktigt bra dag, jag får mycket sagt på diskussionen och jag ska strax börja skriva på min uppgift. Känns bra att vara ute i god tid, det brukar jag vara men det känns extra bra idag. Kanske för att det jag skriver om är så intressant. Idag har jag dessutom en så otrolig träningsvärk efter afron, kan knappt sitta, stackars skinkor :D Ikväll ska jag även på New moon igen, ser fram emot det lika mycket som sist, hoppas på att dagen går fort!
Det är helt enkelt bra tider nu, på fredag ska vi pynta inför advent och förhoppningsvis får lite nöffivaccin. Om det finns kvar på fredag vill säga ? De har äntligen fått in mer vaccin och nu får allmänheten vaccinera sig, jag känner att jag vill göra det. Inte för att jag tror att jag själv kommer drabbas men jag tänker på omgivningen, andras liv är väl lika viktiga som mitt? Barn som knappt börjat leva ska inte behöva insjunkna i denna influensa tycker jag. Så jag och micke tar oss en tur till kronoparkens vårdcentral på fredag!

Ville bara sprida lite glädje såhär en fin tisdag. Nu ska jag fortsätta diskutera om viktiga folkhälsoproblem !! ha en jätte fin dag!

1 kommentar:

  1. Hoppas bion är lika bra idag, och det vet jag att den är !! ;) lyckost dig att gå igen !! ;) tack för i fredags förresten, det va himla trevligt. ;) ;) jag har tagit vaccin idag ! bra att du också ska göra de ! ta hand om dig vännen ! ;) puss

    SvaraRadera