måndag 9 november 2009

På farsdag var det fint


(Så här fint var det hos min pappi på fars dag igår, suddig bilde men ni ser ju hur fint det lyser och hur höst/ vinterfint det är med kransen och allt)

Idag är det en riktigt kylig dag tycker jag. Jag har pluggat lite, suttit och läst inför diskussionerna som är denna vecka. Riktigt intressanta grejer... Men mest av allt har jag suttit och läst i "så länge vi båda andas"... Jag funderar över hur de ska göra en film på den, ska bli spännande att se.

Idag får det för övrigt bli lasagne till middag, är dålig på det men jag har bestämt mig för att jag ska lära mig att bli bra på det!
Ikväll blir det afroträning som vanligt på måndagar. Ha det!!

1 kommentar:

  1. jaa, jag grinar åt allt på tv känns det som, men det va bara för gulligt. ;) har läst ut andra boken, skit bra. ;) ca en vecka kvar nu. ;)

    SvaraRadera