lördag 28 november 2009

Trevlig adventshelg alla!!


En riktig jul och myshelg är var det är. Har bakat lussebullar idag och jisses vad goda de blev!! Vi ska ha lite adventsmys här snart, fira första advent som är i morgon men vi är inte hemma så mycket i morgon. Ska fira advent hos mamma och även få mat. Ska bli kul. I morgon ska vi även gå på julskyltningen här i stan :)
Igår var jag och tog en fika med Johnny på espresso house, världens godaste chai latte finns där för övrigt!! Älskar den. Efteråt mötte jag upp micke och vi åkte vidare till kronoparken och gjorde samhället och folkhälsan en tjänst och vaccinerade oss mot svininfluensan. Läser man folkhälsa så förstår man verkligen hur viktigt vaccin är för folkhälsan. Inte för att andra inte förstår, absolut inte så jag menar men det finns de som vägrar bara för att vägra, synd ! Jag har i allafall sluppit undan biverkningarna förutom otrolig smärta i armen men det var väntat.
Nu ska vi ha lite mys här och myset fortsätter hela dagen, ha det !!! :)

"She was actually rather pretty... in an unusual way. Better than being beautiful, her face was interesting. Not quite symmetrical - her narrow chin out of balance with her wide cheekbones; extreme in the coloring - the light and dark contrast of her skin and her hair ; and then there were her eyes, brimming over with silent secrets... " Edward Cullen, Midnightsun.

3 kommentarer:

  1. Dela med dig lite bullar till mig? (A)

    // Emelie tts.se

    SvaraRadera
  2. va bra att du slapp alla biverkningar. ;)väldigt fina bullar du har bakat! ;) min katt älskar såna, helt knepig. ;D ha en mysig advent gumms ! puss på dig <3

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack :)
    Ja, den är verkligen helt underbar!

    SvaraRadera