onsdag 11 november 2009

Vilken underbar dag


Hej på er!
Jag har suttit uppe nu på morgonen och pluggat så jag är nästintill klar med en uppgift som ska lämnas in på måndag, tänkte så jag skulle slippa sitta i helgen med två uppgifter för jag har en till uppgift i en annan kurs som ska vara klar nästa vecka.. Detta är så himla intressant! Är så glad över mina kurser som fungerar så bra! I morgon är det diskussion som jag redan har skickat in ett inlägg på... Känns bra.
Har nu gjort mig iordning, ska åka till universitet och hämta en bok och sen vidare till kristinehamn o fika med sophie. Ska bli trevligt det! Känns bra att ha tillbaka det där att åka och fika och bara prata om allt mellan himmel och jord.
Ikväll ska jag och micke till bergvik och kika lite, sedan hem och se alla program på tvn, onsdagkvällar är mina kvällar på tv: bonde söker fru, oskyldigt dömd, true bloog och kvällsöppet med ekdahl! Bra grejer !
Dags att bege sig nu.. Ha en bra dag, det ska jag verkligen ha!!

p.s. Jag älskar min lampskärm i sovrummet.... ;D

2 kommentarer:

  1. jaa här går det undan, jo men den va bättre sen när man kom in i den lite mer. riktigt bra till och med. ;) ja jag är riktigt skeptisk till 2012 men vi får väl se hur knäpp jag blir efteråt ? ;D

    SvaraRadera
  2. På Pec är ja de ja har fått jobb.. Hehe, men de är ju ett jobb iaf ;D

    SvaraRadera